Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-12-15 11:38:04

Förebilden för alla som bloggar är ju Blondinbella, hon har Sveriges största blogg!
Jag följer hennes blogg slaviskt.

Nu skall hon få ett eget tv program, jag tyckte det är suveränt, men tydligen är varje avsnitt bara 3 minuter!
Hallå? Jag vill ha minst 30 minuter!

Jag tycker att det ska bli intressant, men jag är ju lite kändisfixerad också!

Läs mer på expressen här


BLONDINBELLAS TV-DAGBOK
Premiär i kväll klockan 20.50 i TV400.
Sänds varje vardag med skiftande sändningstid.
Avsnitten är tre minuter långa.
Ålder: 18
Bor: Vasastan i Stockholm
Familj: Pojkvännen Nils, mamma och halvsyster i Järfälla, pappa, lillebror och två halvsyskon i Stockholm.
Karriär:
Driver företaget Blondinbella AB samt Bellme AB.
Går i trean på Jensen N. gymnasiet.
Ledamot i MUF Norrmalm.
Har Sveriges största blogg.
Tv-program på TV400.
Släpper klädkollektion 2009.


Skrivet av 2008-12-15, 11:38:04 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no