Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-12-14 20:45:07

För oss som är stora är det något som knappt skulle gå, men för min lilla brorson Jonathan är det i princip möjligt.
Jag var där och hälsade på idag och vi skulle ut med Ida och Jonathan och leka.
Galonisarna var på, gungorna gungade men Jonathan kom på andra tankar, ett tu tre och Jonathan i panik i en vattenpöl.

Stackare hamnade i princip under ytan hela han. När Jonas lyfta upp honom så rann det jättemycket vatten ifrån honom, han var blöt överallt! Vi traskade raskt hemmåt och när jag frågade Jonathan om han ville bada sa han "inte vattenpöööölen". Han är så sööt min lilla gudson.

Sedan kom det gäster hem till Jonas och jag pallade inte stanna kvar så jag åkte min lilla Ärta tillbaka och åt väldigt god tacos till middag, det var länge sedan!


Jonathan, när han var betydligt yngre.

Skrivet av 2008-12-14, 20:45:07 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Läst samma artikel flera gånger nu när jag hållt på att läsa massa tidningar från 1922 om en pojke som gick vilse i skogen och drunkna i en vattenpöl. Usch. :(

2008-12-18 @ 11:11:31
Postat av: Helen

Fy sjutton.... =(

2008-12-18 @ 11:31:47
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no