Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-12-08 16:27:42

Jaha, så var man hemma igen!
Berättar mer om resan sen, när jag fått lite bilder att visa också!

Jag är skittrött. Vi skulle upp kl. 06.30 idag, min vanliga upp och jobba dag men Carl skulle upp senare.
Han var duktig och ställde klockan på 7. Det ringer kl 1 inatt och jag undrar varför, självklart hade han glömt att ställa om klockan!! Vi lyckades somna om men vaknade igen kl. 4, pigga som sjutton!

Jag lyckades tvinga mig själv att somna om som tur är men jag är sååå trött just nu!

Efter jobbet skall jag försöka orka mig ut med Mini och innan dess skall jag åka till Lena och Joanna i stallet och ge bort en varsin Pasminasjal, lite schampoo till hästen samt lite mat till en vovve.

Men det är skönt att vara tillbaka faktiskt!

Skrivet av 2008-12-08, 16:27:42 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no