Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-10-08 23:01:51

Nu har även jag pimpat den, lite väl snabbt kanske men det är ju skitsamma!
Den ser ju iaf riktigt hyfsad ut nu i alla fall!

Har skakat rumpa idag igen till Britneys Let me brake your ice!
Våran danslärare är så söt, hon glömer bort sig hela tiden pga. alla lektioner så vi lär oss en hel del extrasteg!

Ibland känns det jättebra på dansen men ibland inte. Det är en vuxengrupp men ibland undrar man ju vad det är för folk som är med, så som de gruperar sig!

Sedan måste jag bara göra er informerade om min bästa vän som faktiskt också börjat blogga, det trodde jag aldrig!

Stark kärlek till dig hjärtat!
Läs hennes blogg här

Skrivet av 2008-10-08, 23:01:51 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Vuxna är precis som högstadieelever i grupp...

2008-10-09 @ 10:51:00
Postat av: Malin

Jag gillar din header :)

2008-10-12 @ 21:20:41
URL: http://pirajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no