Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-08-26 08:50:27

I söndags blev jag redigt förkyld, och började inse att de närmaste två veckorna med säkerhet skulle innebära massa snor, slem och hosta. Kändes förjävligt eftersom jag verkligen blivit motiverad till min viktnedgång, jag ska ju tom. köpa gymkort och jag ska fan TVINGA er att säga "OJ vad du har gått ned i vikt" sedan, haha.

Idag är det tvättid inplanerat och om jag har tur får jag hem min älskling Fia på besök, den kvinnan är underbar! Sedan ska det städas och donas inför lördagen. Tror den kommer bli riktigt rolig! Har införskaffat en vattenpipa, vilket är helt underbart gott att röka. Där kommer svininfluensans bakterier flöda... =)

Mamma blev helt allvarligt jätteorolig när hon såg att jag hade köpt en sådan, hade JAG börjat röka? Men, ibland måste man få vara lite stygg, dessutom röker man bara ibland och väldigt lite ju.


Mina sötnosar! <3

Skrivet av 2009-08-26, 08:50:27 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no