Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-08-28 09:35:45

Var på Harry B James igår på Banditfesten och såg 69 eyes. Var ett supertrevligt ställe (lite för hög musik dock men det funkade). Det bästa var folket, alla var jättetrevliga! Dessutom var det mer vuxet folk och många snygga killar. Tummen upp för det stället! Var hemma kl 3 och vaknade igen 3 ½ timme senare för att gå upp till jobbet. Livet ska ju levas nu och inte sen! Tänkte på Ariana när jag var där, VARFÖR gick inte vi dit???



Så här såg jag ut hela jävla kvällen. Läskigt vad jag ler hela tiden, tror jag måste börja stänga käften för jag ser ju likadan ut på alla kort.

Skrivet av 2009-08-28, 09:35:45 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no