Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-08-31 19:48:04

Är nog egentligen ingen som missat hur lite jag tror på kärlek sedan jag och Carl gjorde slut. Jag ryser av tanken på förhållande, men samtidigt - vill man ändå ha någon nära.

Hade jag varit mannen i den här sången hade det passat in på mig:

Jag vill bara känna köttets lustar
Jag vill inte äga och rå om dig
Jag vill va som djuren i naturen
Jag vill inte bara bara vara din

Jag vill bara känna köttets lustar
Höra hur du rister och frustar
Vara nära men ändå så borta
Du är våt... och jag är ung och kåt

Ung och kåt - ung och kåt

Kärleken är blind, kärleken är blind
Jag vill gärna se, jag vill gärna se
Någonting

Ung och kåt - jag vill se

Jag vill bara känna köttets lustar
Inte alltid vara det du önskar
Kamrater  de bara bra för
Jag vill inte bara bara vara din

Jag vill bara känna köttets lustar
Höra hur du snuskar
Tränga in i dig minst ett par meter
Du är våt... och jag är ung och kåt

Ung och kåt - ung och kåt

Kärleken är blind, kärleken är blind
Jag vill gärna se, jag vill gärna se
Någonting

Ung och kåt - jag vill se

Kärleken är blind, kärleken är blind
Jag vill gärna se, jag vill gärna se
Någonting

Ung och kåt - jag vill se


Den kärlek jag tror på är denna - till vännerna!

Skrivet av 2009-08-31, 19:48:04 i



Kommentarer
Postat av: Sofie

Den där låten är såååå bra!!!

2009-08-31 @ 22:37:18
URL: http://soffan88.blogg.se/
Postat av: Unaz

Ursäkta men de märks att du e arbetslös ;D

2009-09-01 @ 19:34:15
Postat av: Helen

Why? För att jag driver i min blogg eller? ;)

2009-09-01 @ 22:22:26
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no