Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-03-25 17:06:21

Haha, vi är så sjuka på jobbet.
Fick nyss den här bilden av Charlotte på mail:


Den hade hon döpt till Helen grön.

Någon sekund senare kom det ett mail från min ex sambo Batch som hette Helen rosa.
Det roliga var att Charlott sa "Helen, det är så bra, du är så färgglad" då sa jag: "va kul att du tycker det!"
Såklart säger Batchan, "jaaa, orange och sådär!"
Orange?´Vad fan menar han? Det är ju HAN som har en orange keps.

Tror ni inte jag skrattar när jag öppnar mailet och ser denna bild:


Såklart när jag såg bilden tog jag bort klistermärket som jag inte har en ANING om hur länge den varit där!


Stämmer det eller?

Skrivet av 2009-03-25, 17:06:21 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no