Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-03-08 08:02:47

Eller, för ungefär en timme sedan egentligen. Kunde inte sova. Tänker på henne.
Låg och undrade om hon kanske var inne på msn - får inte missa. Men hon var inte här (vilket inte förvånar mig).
Meningslös dag - meningslöst liv. Just nu känns mitt liv så jävla oglamoröst.
Ja, jag är avundsjuk på Ariana, som får åka till USA, till sin andra del av familj och INTE har ångest för det.
Jag vet att jag hade haft det, grym ångest. Det har jag alltid, över allt jag ska göra.
Själv sitter jag i min fula lägenhet (som jag fö. inte trivs i) i det fula Sverige och här kommer jag bo resten av mitt tråkiga svenssonliv. Hade jag inte tänkt med arslet hade jag faktiskt haft råd att åka till Ariana i sommar!!!!!

Hade jag varit en smart tjej hade jag aldrig flyttat, jag hatar att bo här ensam. Det var ju bara minst 1½ år till. Jag längtar hem.

Tur att imorgon är en annan dag.

Skrivet av 2009-03-08, 08:02:47 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Din lägenhet är för det första inte ful. Jag tror du kommer att må bättre snart, det krävs bara lite invänjning. Om du vill flytta utomlands eller något så kan du göra det! Det är bara du som kan ändra ditt eget liv. Varför har du inte råd att åka till Ariana i sommar?

2009-03-08 @ 17:20:22
Postat av: Helen

Det kan jag inte alls, inte om jag ska behålla mitt jobb som jag faktiskt älskar. För att jag har min lägenhet.

2009-03-09 @ 14:31:05
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no