Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-03-07 09:56:25

Tänk att man ALLTID vill ha det man inte har?
Nu vill jag bara tillbaka dit, i värmen, åh det var underbart!
När jag var där ville jag bara hem till Mini. Haha, att allt ska vara så jobbigt!
Hittade lite bilder idag, Carl hade med sig kameran hit som jag ska få låna, äntligen!


Carl, jag och Carls lillasyster Linnéa vid BAJEN resutaurangen - ta mig tillbaka!!!


Menyn


Minigolf!


Jag och Mr. Zebra, saknar honom så mkt! ;)


Bajen sportsbar som låg mittemot restaurangen!


Vår servitris!


Alla vi som älskar bajen klappar nu!


Här år vårt hotell, hela området. Jag fotar från vår balkong!






Poolbaren


Badrummet


Där man inte fick vara ifred...


Vår säng


Andra delen av vår "lägenhet"


Passage till badrum och dörr


Duschen

Skrivet av 2009-03-07, 09:56:25 i



Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

KLAPPKLAPP!

2009-03-07 @ 20:16:38
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Anna

Coolt. :D

2009-03-08 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no