Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-11-18 09:08:44

Först av allt vill jag bara säga tack till alla ni som kommenterat min viktnedgång! Jag är otroligt glad och stolt över mig själv faktiskt, det krävs en livsstilsbyte och det är inte det lättaste. Det har ändå gått över att år sedan jag började min viktnedgång, så det har tagit tid och varit jävligt slitigt under året. Idag har jag startat dagen med en fantastisk frukost! Varma bär med lite passionsyoghurt! Den var inte dum kan jag lova.

I morse:
Startvikt: 73,6 kg 10/8 - 2008
Dagens vikt: 64,2 kg.
Minus totalt: 9,4 kg

Ni kan ju bara tänka er vad jag längtar tills jag kan säga "jag har gått ner 10 kg!"

Hej hopp och peppkramar till er alla!

Skrivet av 2009-11-18, 09:08:44 i



Kommentarer
Postat av: Ingrid

wow! hur har du kunnat gå ner så mycket? :o

2009-11-18 @ 09:19:20
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no