Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-09-08 23:26:19

Jaha, då har man precis jobbat första dagen på Bromma Zoomarknad. Känns som att Severatiden knappt funnits, helt sjukt ju! Men jag känner mig mycket starkare i min roll som butikspersonal tack vare mina underbara Severakamrater! Jag tror inte dem någonsin kommer inse hur mycket de betytt och gjort för mig som person. Ligger varmt om hjärtat. Jag stod iaf i kassan med Jennifer hela dagen och det gick jättebra! Sedan har jag lagat två matlådor nu på kvällen, fan vad hungrig jag är nu så det är nog dags att bädda ner sig!

Puss på er!

Skrivet av 2009-09-08, 23:26:19 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no