Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-09-19 23:27:43

Fan vad trött jag blir. Fucking skitesega äckliga helg!
Har i alla fall haft världens finaste Fia här och det har betytt otroligt mycket i min lilla deppiga svacka.
Dessutom var jag och åt en helt sjukt god middag hos min syster, lovely!

Förutom det har jag jobbat men resten har varit åt helvete, och jag kan bara föreställa mig hur fan jag kommer må imorgon. Jag HATAR när jag blir deppig, speciellt eftersom det INTE är helt för min egna skull. Fan tat.

Nu ska jag sova och glömma för några timmar.

Usch.

Skrivet av 2009-09-19, 23:27:43 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no