Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-09-06 14:10:48

Känns helt fel :( Men så är det när man blir sjuk, tyvärr!
Har legat med världens hosta hela helgen så i fredags kom sötaste Tessan över och kollade på American Pie, the naked mile med mig, tror dock jag slumrade till lite. Vi (eller jag) vräkte i oss massa chips.

Igår låg jag helt däckad i flera timmar i soffan, fick hoppa kräftskivan jag egentligen skulle ha gått på men på kvällen fick jag iaf besök av Robert, han är rätt ny här i Sthlm så att åka till Åkersberga var lite av en upplevelse. Han drack lite vin och jag drack massa varmvatten och så satt vi och kollade på Pulp Fiction. Helt okej lördagskväll :)

Idag verkar det inte hända ett skit. Längtar tills jag är frisk, då tror jag att jag ska dra ihop tjejerna och typ spela fotboll eller något annat kul! Vi måste umgås lite utanför alkoholens fina värld :D

Hörs!


Skrivet av 2009-09-06, 14:10:48 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no