Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-09 10:17:43

Jajamensan, nu är det dags tycker jag. Jag vill förändra mitt liv. Dels, är det dags att ta tag i träningen igen, nu är det verkligen PINSAMT länge sedan jag var där. Idag har jag dock ont i halsen, likaså Tim. Vi har nog åkt på samma skit... Så sjukt irriterande. Ja, men iaf, träningen, nu måste det hända nått, för det säger väl bara PANG så är ju juni här - vårruset! Tanken är ju att jag verkligen ska orka jogga hela vårruset så det är verkligen på tiden att göra något åt det.

Tim var här igår. Så mysigt. Han kom från simhallen, jag lagade middag, vi åt ihop och låg och myste och pratade. Det känns som att vi kommer varandra närmare och närmare för varje dag som går och han är fantastisk. Jag börjar känna mer och mer att han är just den detaljen i livet som jag har saknat - och saknar. Jag vill verkligen ha honom här, jämt! Inte så att jag vill vara med honom jämt, men jag vill helt ärligt bo med honom. Jag vill att han flyttar in, det skulle vara en bra förändring i mitt liv. Tyvärr är man ju två om det här och jag får lugnt vänta tills han är redo att flytta :) Men det gör jag gärna!

Skrivet av 2010-03-09, 10:17:43 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no