Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-07 16:02:27

Haha, tack för den. Killarna på jobbet tyckte jag såg aningen sleten ut igår, och det var jag, var helt sjukt jävla trött! Jag menar jag sov mellan 04.30 - 8.30 natten fre-lör, det är 4 timmar så det borde vara helt okej, om man inte sprungit runt som en jävla höna i 7 timmar innan. Haha. Sen var det aktiviteter hela tiden fram tills nästa jobbpass så jag tycker det är okej att vara lite sliten. Idag är jag Sliten Deluxe. Som igår fast "HÄR FÅR DU EXTRA", ja jag tror ni fattar.

Gick och la mig 06.00 igår, vaknade 09.00, 3 timmars sömn. Jag kommer dö av sömnbrist.


I miss you boo!

Skrivet av 2010-03-07, 16:02:27 i



Kommentarer
Postat av: faster Titti

njä...troligen inte. Men det sliter ju på kroppen. En stund kan man leva så...Se bara till att du får sova längre nån gång. Vi vill ju inte samla ihop dej som en hög med sopor ;) Du o Tim får komma hit o ladda batterierna sen.

Kram

2010-03-09 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no