Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-24 16:36:20

Så kan det gå ibland, när man ser någon som man nästan känner igen men inte kan sätta fingret på vem det är. "Men det är ju jag, Helen". "Ahhh, har du gjort nått speciellt med håret eller nått" "Mjaaa, jag är ju kanske lite blondare än förut" "Men nuuuuuuu ser jag det, har du gått ner i vikt? Herregud jag kände knappt igen dig!"
Man blir ju fan lika glad VARENDA gång! :D

Idag har jag varit runt och sökt massa jobb, börjar på måndag på Tommys, hoppas det kommer bli bra. Har även ätit lunch med min bror unaz och hans kompis Niclas. Blev en kebabsallad med avokado! Var gott som fan!

Här hemma löper båda katterna, är så SJUKT jobbigt, man vill ju nästan örfila dem! Jag vet vem jag kommer sova hos ikväll!!! ;)

Nu är det snart dags för jobb igen!


Skrivet av 2010-03-24, 16:36:20 i



Kommentarer
Postat av: Annika

Tack :)

2010-03-24 @ 21:10:50
URL: http://ballbreaker.blogg.se/
Postat av: Annika

btw hoppas du får jobbet ;D

2010-03-24 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no