Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-31 07:40:55

Ja, tror vi låg kvar i sängen till runt 14.30?? Var ju helt sjukt. Sedan kom vi på att vi bokat biljetter till cosmonova som började 15, så vi åkte dit i hopp om att biljetterna var kvar, men de var de ju såklart inte... För att fördriva lite tid gick vi på det AStråkiga museet, har ju sett det där nu en miljard gånger liksom. Men, det var trevligt ändå. Vi tävlade om att hoppa längst, slå på flest lysande lampor osv. Jag var sämst på allt. Jämfota hoppade jag inte ens lika långt som en groda (hoppar kortast) och Tim hoppade längre än haren (som hoppade längst). Jag suger! Hahaha. Sedan åkte vi hem till Tim och var där hela kvällen. Kyckling och potatisgratäng till middag, såååå gott! Sedan var det WoW för hela slanten så jag somnade väldigt tidigt.


Vi hittade en jättecool tornadogrej som vi studerade i närmare 10 minuter.

Skrivet av 2010-03-31, 07:40:55 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no