Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-23 13:41:17

Första dagen på hur länge som helst som jag var nere på gymmet. Känns faktiskt riktigt bra, är lat, men tog mig ner och gjorde mitt. Var en herre som kom fram och sa "tempo hurru, tempo". men jag svarade med "jag har faktiskt varit sjuk länge". Och det har jag ju faktiskt, så det är helt okej att bara ta det lite lugnt.  Sedan har jag suttit på arslet här i soffan och glott på Svenska Hollywoodfruar, faktiskt ett riktigt underhållande program det där! Är såååå avundsjuk på Maria Montazamis hår bara! Ge mig, tack?! Vikten är för närvarande 61 kg också, mycket därför jag känner att jag måste ta tag i det, säger bara "pannkaka" så är man tjock igen!

Igår kom <3 med en hel kasse full med mat, som jag fått av hans mamma Lena. Jag säger då det, underbara Lundkvistarna! <3

Snart ska jag städa upp här, göra mig lite snygg och sedan bege mig till Agria Djurförsäkring för lite jobb :)


Skrivet av 2010-03-23, 13:41:17 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad hade han för rätt att ha en åsikt om din träning?

2010-03-23 @ 17:44:36
Postat av: Alexia

Ja det var konstigt att han komenterade din träning, vem gör så?

2010-03-24 @ 08:27:55
URL: http://alexxiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no