Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-31 07:35:42

Och på fredagen var både jag och <3 lediga :) Blev en soft dag fram tills på kvällen då vi åkte till stan och softade lite till där, vi såg nämligen på draktränaren. Vilken AWESOME film. Både jag och Tim var heeeeelt sålda efteråt. Jag vill ha en egen drake!
 
"Huvudpersonsdraken" som han kallar för toothless, är det bara jag som tycker den är ASLIK min perser Anna?! Hahaha.

Sedan åkte vi vidare hem till Lundkvist för en jättegod middag, oxfilé med smörstekt potatis och bearnaisås. Lovely! Iväg med min bil och sedan fastna, förbannad Tim och liiiite lättad Helen, inte bara jag som fastnar med bilhelvetet. Vidare ner till Kina Kejsaren där mina söta vänner sjöng karaoke, som jag tyvärr missade, men det var kul ändå. Vi båda var rätt trötta så vid 1 åkte vi hem och sov.


Skrivet av 2010-03-31, 07:35:42 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no