Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-16 09:10:55

Satt precis här och badade mina små fötter i skurhinken, haha. Fotbad alltså. Sedan filade jag dem och smörjde in dem med sån där riktigt fet fotkräm med lukt av jenka! Min mamma har varit fotvårdare i massor av år (8?!) och jag har varit på fotvård en gång... Haha. Har hört att det är lätt att det blir så, och det förstår man ju!
SKÖNT var det iaf, vardagslyx is the shiet! Det borde alla ge sig på :)



Har precis tryckt i mig en stor tallrik med ägg och bacon, så bra start på dagen! Mätt som en plätt :) Sen ska jag ta tag i städningen här hemma. Ikväll blir det Agria också, måste peppa till lite bara!


<3 Blev glad för sina glasunderlägg! :)

Skrivet av 2010-03-16, 09:10:55 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no