Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-06 14:50:21

Jag var på jobb igår, K Karaoke som sagt och på det arbetet måste jag säga att kollegorna är heeeeelt underbara på! Alla ställer upp för varandra, är trevliga, glada och possitiva. Är sällan man känner av en sån samhörighet på ett sånt företag, där det liksom inte direkt finns något upplägg.

Igår sa de något som värmde mitt hjärta (trots att de är på en hela tiden och possitivitet!).
Jag: Hurrni tjejer, hur är de andra nya som börjat?!
C: De är väl okej. Jag menar jämför man med dig är de ingenting.
Låt oss säga att vi har en julgran, då är du stjärnan i toppen och de är klapparna under granen.
M: Verkligen sant.
Kan ni tänka er känslan i kroppen efter det?!

Så gulligt sagt!

Sedan träffade jag på en gammal skolkamrat från Berga där. Fia P. Gick fram och sa: MEN HEJ FIA!
F: Hej?! Vem är du?
Jag: Helen, Helen från Berga!
F: JAHA! Men gud, jag kände inte igen dig! HEJ! Du har ju blivit så liten! Herregud!

Haha, ännu en sak att bli SÅ glad för! Är rätt många nu som inte kännt igen mig. Lycka!

Nu ska jag städa, sen hem till syrran och äta och sen blir det jobb igen... *snark*


Skrivet av 2010-03-06, 14:50:21 i



Kommentarer
Postat av: Åse Larsson

Vad söt du är!!!Men glöm inte och äta bara!!:-)

2010-03-06 @ 17:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no