Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-17 11:06:37

Du finns många bra och dåliga val i livet som jag har gjort, och för det mesta tycker jag att jag ofta gör dåliga val i livet?! Förstår faktiskt inte riktigt varför det inte kan gå liiite bättre ibland?

Liten skriva av sig lista, bara för er.
Börjar med de dåliga för att det är bättre att avsluta med det bra.

=/ Att jag inte kämpade hårdare på Severa. Det kan vara en av de största misstag jag gjort i hela mitt liv. Det var en guldchans som jag sumpade rätt jävla hårt. Lite andra faktorer var självklart med men i min perfekta värld var allt inte så perfekt och det krossade mig riktigt hårt. Jag saknar alla mina kollegor jag hade där så sjukt mycket... Jag älskade det jobbet och när någon frågar mig nu vad jag vill bli vill jag helst säga "jag vill tillbaka till Severa".

=/ Att jag sårade dig i så många år. Du är och kommer alltid vara värd det bästa.

=/ Att jag är så slapp på att höra av mig till mina älskade bergavänner. Och alla andra vänner för den delen som betyder mycket.

=/ Att jag flyttade till en så skitdyr lägenhet.

=/ Att jag alltid vill vara perfekt med det jag gör, vad det än gäller.

=/ Att jag inte gör något med mina betyg!!!

=/ Att jag började på mitt förra jobb, har aldrig varit på ett så dåligt ställe.

=/ Att jag inte köpte Vico och allt som har med honom att göra. Jag drömmer fortfarande om den hästen... :(

=/ Att jag slutat hålla på med hästar. =(

=/ Att jag aldrig vågar prova något nytt och satsa.

=/ Att jag inte kunde bete mig den kvällen när en vän behövde mig, sjukt dumt.



Bra saker:

ヅ Att jag skaffade Mini, Ariana och Anna. Djur betyder så jäkla mycket för mig. Mini är ljuset i mitt mörker.

ヅ Att jag började på Berga Naturbruksgymnasium, 3 underbara år med mina underbara vänner. Fantastiskt.

ヅ Att jag tog tag i min viktnedgång på riktigt. Vilken egoboost!

ヅ Att jag flyttade hemmifrån, all kontakt med familjen har blivit så mycket bättre <3

ヅ Att jag tog kontakt med Fia igen, det har gett mig så mycket.

ヅ Att jag kämpade med känslorna för <3, idag betyder han så otroligt mycket för mig att all väntan är så värd det.

ヅ Att jag skippade snacket "singel is the shiet" för det är det inte. Att ha någon vid sin sida är så mycket mer värt. Att dessutom träffa någon som har en så fantastisk familj är inte det lättaste! De gör mig lycklig!



Hm.... Får se om jag hittar på något mer.

Over and out!

Skrivet av 2010-03-17, 11:06:37 i



Kommentarer
Postat av: sofie

vet du va.. punkt 3 på det negativa känner jag mig oxå riktigt dålig på.. det är pinsamt!



3 år dygnet runt å sen knappt 1 gång i veckan å med vissa inte alls.. att jag i skäms...

2010-03-22 @ 19:32:36
URL: http://nightdreamers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no