Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-11-08 07:23:37

Fy faaaan va jag är trött! Är helt galet. Mina ögon ville inte ens öppna sig när jag skulle vakna imorse och klockan ringde. En possitiv känlsa när jag vaknade: Träningsvärk! Wohooo! Thats good! Nu ska jag bara se till att överleva dagen med alla hundarna hängandes i mina armar, och hur det går återstår att se...

Måste även visa vad jag lyckades med igår! Jag borrade med jorden största borr OCH fick upp både klockan och tavlan. Jag har altid varit lite rädd när jag ska hålla på med borren, men nu när vi har borrat så mkt har jag vågat mig på det ändå, mkt tack vare Tims hjälp. Så det här fick jag upp utan någon hjälp, för Tim var inte hemma!

Skrivet av 2010-11-08, 07:23:37 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no