Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-11-02 14:30:33

Idag är dag nummer två hemma. Jag har feberdippar som förstör allt. Jag får alltid feber när jag är förkyld och det STÖR mitt liv. Jag behöver träna, jag behöver städa, jag behöver umgås med min hund och jag behöver pengar.

Precis just i det här tillfället ringde vår husvärd och frågade "hej, borrar ni kl 12 på natten" och mitt svar var ju givetvis nej, vi båda går faktiskt upp kl 6 på morgonen. Igår borrade vi kl 18 på kvällen, men det är ju inte på natten och då höll de på och bankade på oss. Va fan, man måste väl få borra eller?! Vi är ju faktiskt nyinflyttade. Skönt var iaf att han sa "ja pensionärer är alltid så jäkla känsliga!"


Skrivet av 2010-11-02, 14:30:33 i Min vardag



Kommentarer
Postat av: Ariss

haha varan granne bankade som fan pa vaggen for att vi spikade upp nagra tavlor kl 4 pa eftermiddagen.. hon ar en jakla fitta. hon e fran californien sa hon tror hon ar hot shit. fast hon spikar upp saker titt som tatt ocksa.......

2010-11-03 @ 04:07:56
Postat av: Helen

Haha, grannar kan vara konstiga. Vi hade världens bästa grannar på Lillbrostigen!

2010-11-03 @ 12:10:03
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no