Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2012-11-07 12:10:00

Sedan jag sist skrev här.
Mycket har hänt.

*Vi har flyttat till Åkersberga
*Jag jobbade hela sommaren på hemtjänsten i Åkersberga
*Jag har insett att jag har en hel del problem, destruktiva problem som jag nu får hjälp med
*Jag har skaffat en kanin!
Det är säkert mer saker som jag har glömt ;)

En sak är säker, livet blir inte som man har tängt sig. Idag började dagen dåligt, men just nu mår jag faktiskt helt okej. Ångrar att jag inte åkte till skolan idag eftersom det faktiskt var en bra föreläsare där.

Jag vet inte om jag kommer blogga så mycket, å ena sidan har jag mycket som jag vill skriva av mig och folk tjatar om att de vill att jag ska ha bloggen, å andra sidan vet jag inte om jag vill dela med mig av mitt liv. Jag skäms inte, men jag vet att andra riskerar att skämmas och då får jag dåligt samvete.

Min vikt är nu 69,2. Jag är alltså endast 5 kg i från den vikten jag var när jag var som tjockast.
Men det är ett annat problem.
 

Skrivet av 2012-11-07, 12:10:00 i Min vardag



Kommentarer
Postat av: Michelle

Blogga bara när du känner att du behöver få ur dig saker, inte för att andra vill. Puss.

2012-11-07 @ 17:38:17
URL: http://www.majshell.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Skit i vikten, den dag du väljer att skita i den och känna efter på morgonen om du är SUND.
DÅ kommer du fan vinna ett liv!

Du är ju förbannat fin och med din långa prinsesshår så är du ju fulländad! Så håll käften om vikten!

Kram

2012-11-08 @ 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no