Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-02-15 19:42:23

Varför får jag alltid panik när dagar börjar ta slut?

Speciellt på söndagar, ångest över helgen, ångest över att jag sovit ut för lite (för att jag alltid blir så jävla trött på vardagar), ångest för att jag gjort för lite, ångest för att jag umgåtts för lite med Mini.  Däremot ingen ångest för morgondagen, för då är det jobb igen! Jag älskar mitt jobb!

Shit varför all denna ångest? Varför inte njuta?
Min kropp är inte med mig just nu. Mina ben har fått ryck.

Jag behöver jogga, jag önskar såååå mycket att jag fick sticka ut i spåret och jogga nu (bara där jag tycker om det).
Men jag och Carl kollade spåret igår, vi tänkte prommenera där, det var blankis.

Dessutom är det mörkt ute, vilket gör det läskigt att springa i skogen, tro mig jag försökte en gång, jag trodde jag skulle dö.

Usch, jobbigt inlägg....

Skrivet av 2009-02-15, 19:42:23 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Köp gymkort och spring på gymmet! Problem solved. :)

2009-02-16 @ 08:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no