Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-01-28 11:53:02

Har jag nu, ska försöka finna tvätta så mycket jag kan, men det är faktiskt lättare sagt än gjort, det är mycket man ska hinna tvätta! Det tar lite tid men är helt okej ändå. Sen ska jag damsuga, diska, skruva ihop kattens klätterträd (som jag för övrigt längtar sjukt mycket efter). 

Sen ska jag försöka hinna ut en sväng med Mini också, jag måste vara aptrist att bo med! Haha.
Kl. 20.00 är det Top Model, som inte får missas. Jag behöver klippa mig också, men är rädd för att jag inte kommer att ha råd.

Självklart gjorde jag inte allt detta igår, inte ens fick jag i väg inlägget, haha jag är dååålig!
Men tvättade, diskade och skruvade nästan ihop hela trädet!

Skrivet av 2009-01-28, 11:53:02 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no