Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-04-23 09:18:53

"Tänk om jag hade samma plånbok som de där"
"Tänk om jag hade samma figur som de där"
"Tänk om jag hade samma hår och utseende som de där"
"Tänk om jag kunde bo på samma sätt som de där"

Ja men sådär kan man fan hålla på hela jävla dagen. Egentligen är jag inte bitter, men månadens lön är det minsta jag fått någonsin, nästan lika mycket som jag brukade få i studiebidrag. WOHO, livet är verkligen underbart, eller nått. Life sucks. Fast idag hade jag gått ner 0,4 kg - väger alltså 61,4 kg nu. Nu är det på gång!

Skrivet av 2010-04-23, 09:18:53 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no