Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-22 19:32:43

Så såg min helg ut ungefär :) Och noll tid att skriva nått...

Fredagen började med att jag kom till jobbet, jobbade 30 min och fick sedan gå hem för gått. Jag börjar tröttna på arbetsgivare, de verkar tro att de kan göra vad fan de vill helt enkelt. Är dock lättad att jag fick "gå" jag borde sagt upp mig med tanke på hur dåligt behandlad och uttnytjad jag kände mig. Satt hemma och deppade tills <3 kom och hämtade mig och körde mig till Agria Djurförsäkringars 120 årsdag! Jag var riktigt dressad (och missade såklart att ta kort) Blev bjuden på en riktigt god 3 rättersmiddag med tillbehörande viner. Kvällen slutade ännu bättre med Nanne på scenen, jag stod längs fram och sjöng med :D Sedan åkte vi hem och jag fick somna i mitt <3 armar!

Lördagen startade med tur in till stan för att göra lite ärenden och sedan vidare på lunch hos min mormor som fyllde år, alltid lika trevligt där! Hem, ut med hundarna, kasta sig i bilen och hem till <3 och hans underbara familj på trerättersmiddag! Hummer som förätt som var heeeeelt awesome! Köttsfärsoch potatisgratäng till huvudrätt och glass med bär till efterätt. SJUKT mätt efteråt!


Vi spelade även detta spel (som jag redan glömt namnet på) och som jag inte spelat sedan jag var jätteliten! Det var <3 som gissade den här omgången :)

Sedan åkte vi hem till mig och fixade oss det var nämligen dags att gå ut på krogen! Rocks blev det där vi mötte upp våra fina vänner! Jag var nykter och körde. Är helt STÖRT va jobbiga vissa killar kan vara, att de inte kan ta ett helt vanligt nej?! Aja, turen hem gick bra trots lite avikelser i schemat :)


Var underbart att träffa mina vänner igen!!

Söndagen började med låååång sovmorgon, vi kom inte i säng för ens efter 5.... Sedan åkte vi och hämtade min lillebror Erik för att åka till stan och äta lite lunch och se på Alice i underlandet. Tyckte den var jättebra! Tyvärr inte i 3D, men det funkade bra ändå :)

Hem till syrran för att fira världens bästa 3 åring! Min älskade Balder-Balder Gunhild Godmode "Mini" fyllde år! Det firade vi med marsipantårta :)




Tyvärr blev bilderna asdåliga iom. att jag fotar med mobilkamera!

Sedan åkte vi till <3 och åt en fantastisk god söndagsstek innan vi gick in till honom där jag kollade på Min Stora Kärlek och läste sedan lite i Mötley Crüe boken som jag sedan somnade ifrån innan <3 ens spelat klart...

Helt underbar helg i alla fall!

Skrivet av 2010-03-22, 19:32:43 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Mastermind heter spelet!

2010-03-22 @ 21:39:27
Postat av: Michelle

Mastermind! Jag älskar det! Köpte ett sånt igen i Sevilla, men det var ingen som ville spela med mig :P

2010-03-26 @ 15:24:40
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no