Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-12-31 00:05:21

...vad har jag åstadkommit år 2011?

Jag skulle säga både mycket och aslite. Det här året har varit ett helvete och en dröm. Tyvärr ligger det mest ångestframkallande och tråkiga närmast i minnet. Varför är det så? Är det för att man inte vill göra om samma misstag?

Detta år har jag:
Börjat plugga!
Fått en systerdotter - Lisa Ärlig <3
Fyllt 23
Tränat av bara helvete
Sprungit min första mil (på löpband)
Haft sjuka ätproblem
Tagit tag i min vikt
Gått upp massa kilon igen
Fått min cykel stulen :'(
Fått mitt kennelnamn Godmode
Fått en kull med valpar, 6 födda, 5 levande
Haft en tragedi med en kattunge ur första kullen som dog i RCM
Förlorat Freyja - hon bor numera hos min kusin och det går inte en dag utan att jag saknar henne
Köpt häst - Alice
Bytt bort Alice mot Tomos
Lärt känna många nya vänner
Bott 3½ vecka i Åkersberga
Fått ett nytt jobb - Barnflickan
Haft vattkoppor
Varit i Tyskland och Belgien
Varit på min första (och sista?) festival
Firat jul med stora släkten i Härnösand

Det var allt jag kom på.
Det är en sak till som är en händelse jag verkligen vill minnas, men det kommer i ett eget inlägg senare!

Skrivet av 2011-12-31, 00:05:21 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no