Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-12-13 23:34:49

Min stackars älskling! Feber, ont i halsen, snuvig och hostar! Tur att jag kan vara hemma och ta hand om honom <3
Idag har jag haft en hektisk dag, åkte vid 12 till stallet och fodrade och pussade på min nya Ponie! Hm, Cadfach Tomos heter han och imorgon har jag ägt honom i 1 vecka. Han är underbar, snäll och gosig och helt underbar! Gulsvart är han och ca 136 cm hög. Han är inte inriden ännu, men det är det dags för snart! Tänkte typ mellandagarna! :)

Sedan åkte jag och fixade två byten, en tekanna till min vän Gabbi och en glassmaskin till mig och Tim. Är medlem på en bytessida på FB och har hitils lyckats byta till mig:
En overall mot en påse lussebullar
En glassmaskin mot 2 paket välling
En tomtelyckta mot en skitful IKEA lampa
Tekannan till Gabbi mot 1 liter mellanmjölk

Jag är nöjd som sjutton!

Efter det bar det hem för att åka till Farsta C med Fia och köpa lite julklappar till hennes kille, jag kom "bara" hem med 2 nya knappar till min jacka (För kampen mot HIV och Rädda Barnens "busungar", för att hjälpa barn i fattigdom). Har en rätt skyst uppsättning nu:


Sedan åkte jag hem och gjorde skitgrymma hamburgare till middag:

Keso, lök, majonäs, avokado, burgare, chedarost, sallad, stekt ägg, hamburgerdressing, ketchup och senap i ett friscobröd! (Jag hade dock ingen lök eller stekt ägg på min. Gott som fan!

Skrivet av 2011-12-13, 23:34:49 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no