Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-03-09 17:07:48

Ja för er som inte läst det på Facebook så löper min egna stjärna Ariana nu, alltså min katt, inte min vän. Hon ska få träffa en brun solidhane imorgon och förhoppningsvis uppstår lite löööve! :) Sedan tar det ca 9 veckor (oftast runt 63 dagar) innan bebisarna kommer. Ska bli skönt att köra i väg henne, för hon jamar så jääävla jobbigt!


S* Super Classic´s Amazing Star Ariana "Ariana" ♥ S* Zilkyzox Cadbury Delight "Caddy"

Kul som sjutton ska det bli, har saknat min förra kull jättemycket!

Skrivet av 2011-03-09, 17:07:48 i Katterna/SE*Minitassens



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Awe, sött! Jättefin blogg förresten!

Hade blivit jätteglad om du skulle vilja kommentera min blogg, eller om du vill följa den via Bloglovin', så kan du ju skriva det till mig, så följer jag gärna din! :D

Kram

2011-03-10 @ 07:25:02
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no