Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-10-06 21:29:12

Idag när jag hämtade A & E på skolan såg jag några killar övertala varandra att gå in på toaletten, låsa dörren och säga "svarta madame, svarta madame, kom fram" samtidigt som man ska skvätta vatten på spegeln. alla kom de ut och sa "nääää, vi såg inget". Är det bara jag som var livrädd för denna lek när jag var yngre?!

Glad är jag iaf över mitt jobb! Barnen är underbara, det ingår en mycket god middag jämt och idag åt jag en mycket god glass på Kungsholmens glassfabrik, givetvis betalad av familjen! Så mysigt! <3


Skrivet av 2011-10-06, 21:29:12 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no