Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2012-02-08 21:30:13

Idag var jag ute i stallet igen (var faktiskt där igår också - MED TIM!) Så mysigt att ha honom med sig (och bra, han lyfter tunga vattenkannor och höbalar). Idag fick jag turligt nog ut hovslagaren, skickade nämligen ett sms om att Ozzy behövde verkas och han kunde med det samma :). Han var jätteimponerad över framhovarna, bakhovarna gick han dock lite mycket på sulan tyckte han men hovkvalitén på alla fyra fötter var fantastiskt sa han! Han rekomenderade att jag verkligen skulle ta tillvara på det och ha honom barfota så länge det gick. Härligt tycker jag!


Henrik verkar Ozzy


<3

Skrivet av 2012-02-08, 21:30:13 i Hästen "Ozzy"



Kommentarer
Postat av: Michelle

Kanon att han har superhovar! :D

2012-02-08 @ 23:35:18
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no