Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2012-01-29 15:29:20

Idag var jag ute i stallet heeeelt själv - som vanligt. Det blir lätt så när det bara är jag och 3 till som står där. Idag blev det mycket gjort och jag var helt svettig när jag var klar. Dessutom hade Ozzy fått en spark på insidan av benet så han blödde rätt ordentligt. Tur att det är snö och inte massa lera ute. Gjorde rent och sprayade med blåspray. Passade på att ta lite bilder på hästarna också :)

Min Ozzy


Åsas Jaffa


Yvonnes Eldur


Ninas Fiddla

Skrivet av 2012-01-29, 15:29:20 i Hästen "Ozzy"



Kommentarer
Postat av: sandra

vill ha!!

2012-01-29 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no