Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2012-05-07 13:58:00

Japp, precis vad det är. Jag har fått en del förfrågningar om att starta en blogg som inriktar sig lite mer på mina matproblem/min träning/min kost osv. Jag gjorde det men saknar denna blogg, blir blir nog att stanna här, ni som vill läsa, ni läser. För vissa VET jag att det är ENORMT provocerande och irriterande att läsa om personer som har problem/är halvt fixerade osv. Men pallar ni inte sådan så är det nog bäst att ni låter bli att läsa. Jag tänkte i alla fall vara helt ärlig, eftersom jag vet att folk faktiskt känner såhär varje dag, hela tiden. Jag skäms dessutom inte...

Min viktresa började 2007, efter studenten. Jag bodde 3 år på internat och levde ett otroligt slappt liv. När jag kom tillbaka till verkligheten vägde jag 74,6 kg. Väldigt mycket vill jag säga för mina knappa 160 cm.

Jag har sedan dess pendlat otroligt mycket upp och ner i vikt, mycket på grund utav min hetsätning som jag kommer skriva mer om. Som minst har jag vägt 54 kg, men kom dit på ett mycket osunt sätt. Idag väger jag 65 kg.

Mitt första mål är att hamna under 60 kg igen, där mår jag som bäst!
Mitt motto är precis som blondinbellas "Size Me", om ni har sett hennes kampanj? Däremot så tycker jag att ens "Size Me" ska vara en hälsosam kropp, oavsett vem man är och på 65 kg så känner jag mig inte vidare hälsosam.



Yaaaay, Size Me! Eller? Nä, det är varken vackert eller bra att väga för mycket!

Skrivet av 2012-05-07, 13:58:00 i Träning/Viktnedgång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no