Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-12-16 13:15:19

Anledningen till tjejernas tjafs stavas Andreas Kleerup
Och frågan lyder, hur fan kan detta vara möjligt?
Mannen är ju asful! Han måste vara något riktigt speciellt i sånt fall!
Nä fy fan, tjaffsa om någon hunk i stället som är värd att slås för!

Varför får vissa riktigt fula människor umgås och i vissa fall tom. bli tillsammans med så snygga människor? För detta är ju inte första gången.

Jag är inte utseendefixerad neeeeeeeeeeeeej....

Gynnings blogg läser du här

Och Rosings blogg läser du här



Detta skriver Msn Nöje:

Carolina Gynning och Linda Rosing ligger i bråk med varandra, och anledningen till deras tjafs stavas Andreas Kleerup.

När Linda var med i "Sanningens ögonblick" avslöjade hon att hon var avundsjuk på Carolina eftersom "hon blir så bra på bild" - något Carolina inte kunde motstå att kommentera aningen spydigt på sin blogg:  

- Någon som missade Sanningens Ögonblick i söndags. Linda Rosing sa att hon var avundsjuk på mig för att jag blev så snygg på bild. Ja, vad ska jag säga?  


Carolina kommenterade dessutom att Linda nyligen setts tillsammans med hennes exflirt Kleerup.  

- Nu har hon tydligen kastat sig över mina left overs. Fick precis ett sms från Bingo Rimér. Så här står det, håll i er: Min kompis sa precis att Kleerup och Rosing gick hem hand i hand från Tranan i fredags.  


Linda var inte sen att kommentera Carolinas inlägg på sin egen blogg där hon tog Andreas i försvar:  

- Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka och möta upp min kompis som jag har bjudit med mig.Vem det är? Ja, det är inte någon av Gynnings left overs i alla fall, som hon kallar det. Men vad jag vet så är Gynning, Andreas left overs. Inte tvärtom.  


När Aftonbladet talar med Kleerup skrattar han åt bloggbråket, men säger sig vara arg över Carolinas benämning på honom:  

- Jag tycker inte om att bli kallad för, vad var det nu Carolina skrev, "left over". Och man kan inte vara left over om man är den som dumpar, säger han till tidningen.  


Kleerup sa dock att han önskar Carolina all lycka och att det inte är något mer än vänskap mellan honom och Linda.


Skrivet av 2008-12-16, 13:15:19 i



Kommentarer
Postat av: Ammi

hahahhha fan jag älskar sånt här. förstår inte heller hur fula kleerup får snygga tjejer. vart ska ni flytta förresten?

2008-12-16 @ 15:02:51
URL: http://smakakan.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag ska flytta ensam, till ett område jättenära där jag redan bor!

2008-12-16 @ 15:29:56
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Ammi

jaha, jag trodde du och carl skulle flytta ihop. fan vad kul att få röja loss på ikea sen :D

2008-12-16 @ 16:05:06
URL: http://smakakan.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack :D ja de är en stor etta :)

2008-12-16 @ 19:38:40
URL: http://annasch89.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså, hela det här inlägget förutsätter ju att de där två tjejerna är snygga. Tyvärr stämmer jag inte det. Inte enligt mig iallafall fast för genomsnittsmannen så är det troligtvis så.

2008-12-18 @ 11:05:49
Postat av: Helen

Fast du måste ju säga ändå att det inte är några fulingar? Iaf inte i klass med killen det handlar om.

2008-12-18 @ 11:23:51
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Tove

hahaha. kära nån vilka problem kändisarna har, :)

2008-12-18 @ 11:29:32
URL: http://theedge.blogg.se/
Postat av: Anna

Det händer väl att de kan fixa till sig men på den där bilden du har där på Gynning till exempel ser hon ju mindre vacker ut måste jag säga.

2008-12-18 @ 22:27:58
Postat av: Anna

Men det är antagligen för att jag har en annan bild av vad som är vackert än de där tjejerna.

2008-12-18 @ 22:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no