Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-03-13 17:00:16

Jag såg att jag hade blivit "utmanad" av Niclas att skriva den här listan, och det går väl bra.

1. Ta fram närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4. Vad står det?
Finns inga böcker här.

2. Sträck ut din vänstar arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft

3. Vad såg du senast på TV?
The Voice morgonprogam

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 
17.00 (16.55)

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Charlotte prata

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Kissade hunden

7. Vad tittade du på innan du började läsa denna undersökningen?
Pratade med Skåne-Micke i telefon

8. Drömde du något inatt?
Inte som jag minns

9. När skrattade du senast?
Idag, typ nyss

10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Eukanubaflaggor

11. Har du sett något konstigt den sista tiden?
Staaf, han är alltid konstig

12. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ganska tråkig faktiskt

13. Vilken var den senaste film du såg?
Ingen aning

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
En biljett till min Ariss

15. Berätta något om dig själv som inte folk vet om:
Jag är tjockare än jag ser ut

16. Tycker du om att dansa? 
Love it!!!

17. George Busch?
Ariss gillar inte honom, då går han bort för mig

18-19. Vad skulle dina barn hete, pojke respektive flicka?
Lins och Lotta

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, om jag inte hade världens bästa jobb

21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Va fan är Pärleporten?

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
De som vill

Skrivet av 2009-03-13, 17:00:16 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Snacka om glädjedödare. :p

2009-03-13 @ 17:55:10
Postat av: Helen

Vad menar du?

2009-03-13 @ 23:24:21
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Anna

"12. Vad tycker du om den här utmaningen?

Ganska tråkig faktiskt



22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

De som vill"



Dålig dag igår? ;)

2009-03-14 @ 09:10:43
Postat av: Helen

Jag tyckte den var ganska tråkig, frågorna var ju inte speciellt jätteroliga. Jag orkade inte hitta på fyra namn, så de fyra som ville kunde få svara. 2/22 frågor svarade jag lite tråkigt, har jag en dålig dag för det? ;)

2009-03-16 @ 13:19:48
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no