Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-04-21 20:46:21

Allt lyckas, med viktnedgång alltså. Idag stod som sagt Tacopaj på matsedeln, och helt ärligt, när man själv alltid lagar mat så lagar man ju bara sånt man själv gillar. <3 börjar ju alltid spela kl 19, så då tänkte jag att jag skulle ner och träna medans och jag blev ju tvungen att laga maten innan jag skulle ner och träna. Så när maten väl var klar så tänkte jag ungefär 1000 gånger om jag skulle skita i att träna och svulla i mig all den paj som inte <3 ätit. Jag lyckades hålla mig till planen, gick och tränade, åt en bit och åt sallad till.

Man måste berömma sig själv för de små framsteg man åstadkommit.

Well done!


Bjuder på en mycket fin bild!

Skrivet av 2010-04-21, 20:46:21 i



Kommentarer
Postat av: Tessan

om ni inte kan äta tillsammans, varför äter du inte innan tim istället för efter? tänkte bara att det inte är så bra för matsmältningen att äta så sent på kvällen (gissar 20-20:30 om du tränar vid 19?)

Annars bra där! Själv sprang (joggade/gick) jag 5:an igår och cyklade till jobbet idag! :)

2010-04-21 @ 21:31:22
Postat av: Helen

För att jag får sån jävla håll om jag äter 2 timmar innan träning, då skulle jag ätit innan 5 och det funkar inte, eftersom min lunch ligger kl 14. Haha. Dessutom måste jag ju käka nått efter träningen i alla fall. Duktig du är!!! Du kommer med all säkerhet jogga runt vårruset 10 ggr snabbare än mig.

2010-04-21 @ 21:42:02
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Alexia

Det är sant små små steg mot målet!

2010-04-22 @ 16:32:05
URL: http://alexxiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no