Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2012-05-28 14:14:23

Idag blev det en morgonpromenad, var hemma hos min mamma och pappa vid 8.40. Väl där så stod jag och försökte lista ut hur fan jag skulle starta deras gräsklippare. Inte det lättaste direkt och när jag var nära att ge upp listade jag ut ett sätt att dra det där snöret så att den faktiskt startade


Klippte hela gräsmattan, tog väl runt 30 min, den var ordentligt vildvuxen! M & P är i Grekland, så de blir säkert glada av min "lilla" överaskning. När jag var klar med det vred jag upp och ställde om deras klocka och sedan vattnade jag rabatterna på framsidan, såg så jäkla dött ut.

Nu hoppas jag att de blir glada!


Skrivet av 2012-05-28, 14:14:23 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no