Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-12-18 21:50:20

Jahopp.
När jag kom hem så var det kaos, pappa låg i soffan helt orörlig med världens smärta.
Stackars pappa. Han fick ligga och ha ont i mer än 4 timmar.
Jag har aldrig hört honom skrika som han gjorde när det smärtade som mest.

Det var troligvis diskbrock sa ambulansmännen när de kom.

Idag har jag även sett min lägenhet för första gången också! Shit va fin den var, det kommer att bli så perfekt!
Mini tyckte det var lite konstigt att vara där inne bara...

Imorgon ska jag till sjukhuset jag med, måste kolla upp mitt smärtsamma ben, något måste ha hänt i Thailand.

Skrivet av 2008-12-18, 21:50:20 i



Kommentarer
Postat av: Anonym

Timing att bli sjuka när jag ska komma. ;) Kul med lägenheten! :D

2008-12-18 @ 22:19:07
Postat av: Ariss

Men gud va läskigt:S Hur mår han nu då?

Va har hänt med ditt ben?

2008-12-20 @ 14:37:49
URL: http://smarrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no