Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-12-15 19:11:35

Hm, om det ändå vore så enkelt!
Min kropp har en tendens att vägra gå ned i vikt, men jag kämpar på!
Vägde imorse 68 kg, det innebär att till jul (som är om 9 dagar) ska jag ha gått ned 6 kg!
Kän på den! Haha jag kommer inte lyckas (nähä?), men jag har i alla fall gått ned 5,6 kg sen i augusti.

För er som inte vet så tävlar i princip hela min familj mot varandra i en blogg som heter Tjocktjuven, vi skall nå våra mål till jul och bloggar om hur vi gör och beter oss.

Jag startade på 73,6 kg och tänkte gå ned till 62 kg, tjii fick jag!!
Men jag är glad ändå för jag har ju ändå gått ner 5,6 kg!!!

Idag var Mini och jag ute och joggade 2,5 km efter jobbet och det gör vi inte om ensamma i alla fall! Shit va läskigt det var!
Joggar ju i skogen, och damn jag trodde jag var i en skräckfilm hela tiden!

Skrivet av 2008-12-15, 19:11:35 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Du är nog inte ensam om att inte lyckats med tanke på att jag ligger på typ + - 0. ;)

2008-12-18 @ 11:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no