Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-12-13 16:23:19

Idag vaknade jag kl 8, pigg och glad!
Låg och kollade på 3 avsnitt av Sex and the City, jag älskar den serien!
Här glömde jag skriva att jag och Mini var ute och joggade 2,5:an.

När jag kom hem sen så bar det av till stallet, Joanna ville ha hjälp att pynta - som det senare visade att det skulle göras imorgon. Jag frös, Joanna red en helt underbart fin Uvette. Jag är avundsjuk.

Skjutsade hem Joanna, åkte sedan hem och duschade varmt, fötterna smärtade av den snabba uppvärmningen och nu har jag bytt om för jag ska hem till min farfar på julkorv!


Skrivet av 2008-12-13, 16:23:19 i



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no