Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-11-18 09:04:22

Ingen av oss skulle kunna det, men alla säger det!
Fy SATAN vad jag är hungrig!

Jag hade inte haft några som helst problem att sluka två STORA pizzor. Igår drömde jag fan om mat.
Innan jag somnade tänkte jag på mat, köttbullar och makaroner där makaronerna är smöriga och salta med ketchup och äta med sked! Pannbiff med potatis, beasås och kött, sallad med god dressing, kyckling med currysås.

Jag. Är. Skadad.

Skrivet av 2008-11-18, 09:04:22 i



Kommentarer
Postat av: Michelle

My dear. Been there, done that. Drömde också om mat vääldigt ofta när mina..problem, var som värst :S

Du ska inte plåga dig själv, tänk på det. Kram!

2008-11-18 @ 14:27:57
URL: http://www.majshell.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det går över, kämpa på!

2008-11-18 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no