Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-11-10 16:43:48

Men ni som tycker om att läsa om mig ska jag försöka att inte göra besvikna. Jag har aldrig någonsin varit bra på att genomföra något långsiktigt, bara kortsiktiga saker brukar funka för mig.

Sjuk, ja herregud så länge har jag inte varit sjuk, bara upptagen!
En sak vill jag säga iaf, det är att jag ÄLSKAR mitt jobb!
Shit vilken tur jag har. Helt galet!

Idag ska min far om han hinner svänga förbi en mäklare, för jag har nämligen börjat titta på lägenhet. Jag ska försöka flytta hemifrån nu, känns som det är dags för det.

Jag och Mini i våran tvåa!

Jobbat hela helgen, 10 - 18 på lördag och 11 - 18 söndag. Ger bra med cash!
Annars så rullar livet på, som vanligt!

Skrivet av 2008-11-10, 16:43:48 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Så spännande med lägenhet! :D

2008-11-10 @ 17:10:59
Postat av: Therese

Tittat på nån särskild lägenhet? eftersom far din skulle till mäklaren... Du vill köpa, inte hyra? vilka områden e intressanta?

PS from nu så lovar jag att börja skriva lite inlägg å inte bara "smyga runt" ;o>

2008-11-13 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no