Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-10-28 18:11:38

Jag har alltid drömt om ett par snygga "skin"handska, men aldrig hittat några. Jag var inne på Lindex i lördags och hitta ett sååå snyggt par som jag bara måste ha. Sista paret men för stora! Alla som känner mig vet att allt rosa, gulligt eller med rosetter är min typ av outfit!
Väldigt besviken åkte jag hem och väl hemma insåg jag att det finns underverk här i världen och i detta lägeter heter underverket internet!
www.lindex.se, ett klick bort och idag tisdag står jag här med de här snygga skapelserna på händerna!


199:- med först 30% rabatt och sedan 10% rabatt.
Jag är glad!

Skrivet av 2008-10-28, 18:11:38 i



Kommentarer
Postat av: Ariss

åå va söta! Jag kollade faktiskt också på ett par skinnhandskar när jag handlade mina andra kläder.

Hittade inga bra, men dom där var ju jättesöta!

2008-10-29 @ 08:49:47
URL: http://smarrisen.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte äkta skinn hoppas jag? ;)

2008-10-30 @ 09:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no