Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-02-25 09:14:41

Egentligen borde jag ha skrivit det här inlägget igår, då det var aktuellt men jag orkade inte.
Igår var det en av de bästa dagarna på hela vinter, dagen då semlorna frodas!

Jag älskar semlor. Jag åt en efter lunch, den bjöd jobbet på och sen efter jobbet åkte jag till stallet. Där red jag och Joanna ut och galopperade (äntligen går det) i snön! Hon har såååå fin häst, den lilla lyckosten.

Mocka, fixa mat och springa till bilen. Åka hem och se att katten mår bra. Ringde till brorsan och frågade om de fikade semlor (jag hade inte ätit någon middag ännu) och det fanns kvar! Så jag hoppade in i bilen igen och åkte så jag kunde äta ännu en semla. Shit va gott det är. Fanns faktiskt två, och jag HADE orkat båda, MEN jag lät bli att ta den andra!

Jubel till mig!

Skrivet av 2009-02-25, 09:14:41 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag åt också två semlor igår. :D Fy fan så gott.

2009-02-25 @ 09:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no