Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-02-16 07:19:29

Tänk att man kan vakna och känna sig på ett helt annat humör än vad man gjorde när man somnade igår!
Det är ny vecka, nya tag och nya saker som skall göras.

Jag är en sucker för att hamna vid datorn innan jobbet, trots att jag ska sitta vid datorn hela dagen på jobbet.
Det är för att pappas dator alltid står på! Imorgon är jag hemma igen så då blir det ingen dator på morgonen.
Känner mig faktiskt relativt pigg idag och det äär ju bra, för jag avskyr att vara trött.

Nu när är det ur pyjamasen och i kläderna, på med smink och håret i toffs så hörs vi sen!

Skrivet av 2009-02-16, 07:19:29 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du tänka dig att jag också väntat hela helgen på att få börja jobba igen. :p Betyder det att man valt rätt yrke kanske? ;)

2009-02-16 @ 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no