Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-02-16 21:52:53

Började jag nästan gråta när jag öppnade en räkning.
Jag tror ni vet vilken. Tv och radioavgiften. Fy FAN va dyr den är! 519:- för 4 månader det blir 130:- i månaden. För 69:- i månaden får jag 3:an, 4:an, 5:an, MTV och 5 andra kanaler. Det är ju åt helvete faktiskt. Jag kollar faktiskt inte på SVT! Lyssnar heller inte frivilligt på Sveriges radio. MEN jag tycker att TV avgift är helt okej att betala, men INTE 519:-

Tv4 sänder massor av nyheter, det funkar finfint.
Melodifestivalen vill nog alla kanaler sända och med massor av delfinaler, andra chansen och finalen så har det säkert råd att göra om alltihoppa utan röster andra gången. 
Dokumentärer kan med all säkerhet någon annan kanal ta över. 

Jag gillar SVT, de få gånger jag ser på det, men jag gillar inte denna jävla avgift.
Dock ska jag betala den, såfort nästa lön kommer.

SUCK! 


Skrivet av 2009-02-16, 21:52:53 i



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hello Helen!



Va kul att du oxå har en blogg! Kraaaam Sandra

2009-02-17 @ 07:20:15
URL: http://sandraszoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no